M1nä v13571n 2022

Moikka!

Jos kuuluit siihen muutamaan harvaan, jotka osasivat ratkaista otsikkoni koodin, saatoit arvata, että haen vuoden 2022 Viestintämestariksi. Olen Meri, ja toimin vuonna 2021 killan Isäntänä. Rakastin Isännän hommia yli kaiken, mutta vielä maistuisi yksi iso nakki.

Miksi hallitus, miksi viestintä?

Ensimmäinen hallitusvuoteni jäi hieman IE-kiireiden alle, ja siksi pitäisikin päästä vielä toiseksi vuodeksi edistämään killan toimintaa hallitukseen. Haluaisin tutustua vielä laajemmin killan viestintä puoleen, ja päästä jatkamaan mahtavaa duunia sen kehityksessä tulevana vuonna. Minua kiinnostaa myös valtavasti päästä kehittämään itseäni niin valokuvaajana, tietoteknisissä taidoissa kuin yleisesti viestijänä.

Miten MINÄ viestin?

Tavoitteeni olisi erityisesti panostaa killan viestintään Instagramissa. Koen Instagramin olevan Telegramin lisäksi paras kanava tavoittaa killan jäsenet sekä muut killan toiminnasta kiinnostuneet.

Näyttökuva 2021-10-5 kello 22.22.56

Kalenteri fanaatikkona haluan myös panostaa killan kalenteriin, jotta jokaisen kiltalaisen olisi helppo päästä kertaheitolla käsiksi siihen mitä tuleman pitää.

Tavoitteisiini kuuluu myös, että yleisilme sosiaalisessa mediassa ja viestinnässä pysyy yhtä upeana kuin meidän violetti kiltammekin. Mielestäni viestinnän tulee näyttää aidosti kiltalaisilta, ja aionkin suhtautua siihen pieni pilke silmäkulmassa, mutta tavoitteellisella otteella.

Ensi vuosi tulee olemaan myös todella merkittävä vuosi killalle. Hakukohteet eroavat, ja kilta pyörii muutenkin suurien muutosten keskellä. Selkeällä viestinnällä hallituksen, muiden toimijoiden ja kiltalaisten välillä on siis suurempi merkitys kuin koskaan.

Mutta kuka on Meri?

Se on hyvä kysymys se. Meitähän on tässä killassa useampikin. Olen kolmannen vuoden Informaatioteknologian opiskelija (niin kuin se toinenkin Meri :D), jonka tiedonjanolle ei näy loppua.

Pidän itseäni suhteellisen luovana persoonana, joka onkin aina halunnut toteuttaa itseään erinäisillä tavoilla. Viime vuonna tämä näkyi kiltalaisille erilaisten tapahtumien muodossa ja tulevana vuonna toivottavasti kuvien ja tekstien kautta. Valokuvaus onkin minulle erittäin rakasta puuhaa, ja haluaisin vihdoin päästä, parin vuoden tauon jälkeen, kunnolla kuvaamaan.

Luovuuden lisäksi pidän tärkeimpinä ominaisuuksinani tunnollisuutta, järjestelmällisyyttä ja puhkuvaa innokkuutta kaikkeen uuteen ja kiinnostavaan. Rakastan myös luontoa, spontaaneja seikkailuja, hyvää ruokaa, huonekasveja, enkä pelkää haasteita.

TL;DR

Kuka? Meri ”Se toinen Meri” Hilden

Mihin virkaan? Viestintämestariksi

Miksi? Mä lupaan vetää työhanskat kyynärpäihin asti, että kaikki kiltalaiset pysyvät kartalla muutosten keskellä, tietävät mitä on tulossa ja tapahtumassa sekä killan yleisilme pysyy meidän upean kiltamme näköisenä.

Laittakaa ihmeessä mulle kyssäreitä täällä, telegramissa @mehikasvi tai vaikka suoraan ”AS Kiltavaalit 2021 – As guild elections 2021” -ryhmään!

Kilta-CV

2020 Hattivatti, Excumestari, ISO

2021 Isäntä, Kulttuurikisälli, ISO

Viestittelemisiin!

Ps. Myös killan rahat kiinnostelee ! :money_with_wings:

Very briefly in English

Who? Meri Hilden
Which role? Head of Communications
Why me? I promise to pull my work gloves up to my elbows so that all the members of AS stay up to date in the midst of change.

If you have any questions slide into my dm @mehikasvi (tg). You can also send questions here or to the group ”AS Kiltavaalit 2021 – As guild elections 2021” in telegram.

Thanks for reading!
Näyttökuva 2021-10-4 kello 17.44.17

18 Likes