Killan ISOpomoksi 2021

Hei kaikki!

Olen Lotta Makkonen, toisen vuoden Automaatio- ja systeemitekniikan opiskelija ja olen hakemassa vuoden 2021 ISOpomoksi.

Päätin jo varaslähdössä hakea ISOksi, sillä mielestäni killan yksi tärkeimmistä, ellei jopa tärkein tehtävä on huolehtia fukseista. Eniten tähän vaikuttaa ISOt ja meidän toimintamme.

Olen ollut aktiivisesti mukana killan toiminnassa ISOilun lisäksi esimerkiksi hupitoimikunnan ja yrityssuhdetoimikunnan jäsenenä sekä järjestämässä vuoden 2019 Liukuhihnaa. Haluaisinkin jatkaa killassa toimimista ja päästä vaikuttamaan minulle tärkeisiin asioihin.

Tämän vuoden poikkeustilanteesta johtuen huomasin, että orientaatio kaatui suurilta osin ISOjen vastuulle ja olinkin monen muun ISOn kanssa orientaatioviikon päätteeksi aivan poikki.

Koska tuleva vuosi on vielä epäselvä, emme voi tietää pystyykö tapahtumia järjestämään normaaliin tapaan vai tuleeko uudenlaista ohjelmaa keksiä. Tämän vuoksi haluaisin päästä vaikuttamaan killan toimintaan ja pitää huolta siitä, että fuksien lisäksi killassa voivat hyvin myös ISOt. Pyrkisin myös koronatilanteesta riippuen edistämään eri kiltojen välisiä ystävyyssuhteita järjestämällä yhteistoimintaa kiltojen kesken.

Tulevalla kaudellani pitäisin huolta siitä, että enemmän ohjelmaa ja toimintaa järjestetään ITMK:n puolesta fukseille mahdollisista poikkeustilanteista huolimatta. Lisäksi huolehtisin ISOjen perään ja järjestäisin aktiivisesti tapahtumia ISOille heidän hyvinvointinsa ylläpitämiseksi. ISOkoulutuksessa korostaisin ISOjen parhaimpia ominaisuuksia eli innostavuutta, auttavaisuutta ja hyvän mielen levittämistä!

ISOt kiitokset lukemisesta ja vaaleja innokkaasti odottaen,

Lotta Makkonen

9 Likes