Killan isännäksi ja emännäksi 2021

Hei moi janoinen ja nälkäinen aasikansa!

Täällä ”hallitus hattivatti” Matias ja hattivatti Meri. Jo phuksivuonna kiltanakit houkuttelivat meitä tuoksuillaan. Matiaksen suunnatessa suoraan hallitukseen, minä hoidin hommia hattivattina ja excuja järkkäillen. Nyt olisi kuitenkin tarkoituksena ottaa yhteinen suunta kohti killan hallitusta Matias sen emäntänä ja minä isäntänä.

Meille sitsaamiskulttuuri on erittäin lähellä sydäntä ja vaikka tänä vuonna killan sitsit ovat sattuneista syistä jääneet vähemmälle, olemme sitä myötä päätyneet järjestämään lukuisat sitsit rajoitusten sallimilla pienemmillä porukoilla. Tämä on herättänyt meissä aivan uudenlaisen innostuksen, kun pääsimme kokemaan sitsit aivan uudesta näkökulmasta. Tajusimme, että ei pelkästään sitsaaminen, mutta myös niiden järjestäminen on hauskaa puuhaa. Haluttaisiin kovasti päästä mahdollistamaan sitsit myös isommillekin porukoille ja minulle suuren määrän nälkäisiä suita ruokkiminen onkin jo tuttua puuhaa partiosta. Kilta on ollut meille erittäin tärkeänä osana opiskelun arkea phuksi ja tupsu vuonna ja siksi haluamme olla kantamassa kortemme kekoon, että kilta pysyy sen ansaitsemalla tasolla.

Meiltä löytyy IE:n tärkein ominaisuus, eli halu ruokkia ja juottaa ihmisiä. Meiltä löytyy myös se siihen vaadittu osaaminen. Ollaan myös lähdössä tähän hommaan sellaisella innolla, että Matias ei meinannut saada edes hakemuksen kirjoitusta loppuun, kun oli jo suunnittelemassa ensimmäisiä sitsejä. Haluttaisiin jatkaa viime IE:iden huipputyötä kohti parempaa maailmaa painottamalla kasvisruokaa. Meille myös juoman ja ruuan laadun tasapaino on tärkeää. Eli vaikka sitsit on paikka hauskanpidolle, niin mielestämme juomien ja ruokien laadun tulisi myös tukea niiden arvokkuutta. Näemme sitsien arvokkuuden erityisesti tärkeänä osana phuksien alkutaipaletta, mutta yleisesti haluaisimme tuoda kiltalaisille monipuolisia tapahtumia fiineistä sitseitä, rennompiin teemasitseihin ja saunailtoihin.

Teidän hyvinvointia nakertamassa rakentamassa,

Meri ja Matias

Näyttökuva 2020-10-27 kello 16.52.03

13 Likes