Hakemus yrityssuhdevastaavaksi 2022

Moro moro! :sunglasses: :handshake:

Mun nimi on Roope. Mä päätin jo kauan sitten, että haen mahtavan kiltamme yrityssuhdevastaavaksi '22. Olen kuluneen vuoden aikana toiminut yrityssuhdekisällinä, mikä on varmasti vahvistanut haluani hakea tähän pestiin, mutta miksi haen juuri yrityssuhdevastaavaksi? Tässä muutamia syitä teille rakkaille killisteille luettavaksi!

Oman fuksivuoteni alusta lähtien olen osallistunut miltei kaikkiin tapahtumiin, mitä killalla on tarjota, ja nyt haluaisin erittäin paljon päästä mahdollistamaan näitä tapahtumia teille, kiltamme ihanille, ystävällisille, vastaanottaville jäsenille, ja tietysti uusille fukseille. Mielestäni yksi hienoimmista ja mielekkäimmistä tavoista edistää kiltatoimintaa on osallistua killan varainhankintaan. Haluaisin olla kiltamme yrityssuhdevastaava, koska yksinomaan yritysuhdetoimikunta vastaa pitkälti vuosittaisesta varainhankinnastamme. Sydäntäni lämmittää ajatus siitä, että pääsisin konkreettisesti auttamaan ja edistämään eri killan tapahtumien järjestämistä, oli kyseessä sitten railakas fuksitapahtuma, tanssahtavat smökkijatkot tai excursio kiinnostavaan yritykseen!

Mutta miksi juuri Roope :face_with_raised_eyebrow:? Mikä jäbä tää nyt on :face_with_monocle:? Ei hätää, mä kerron.

Yksi tässä pestissä pinnalle nousevista vahvuuksistani on vahva tausta myyntityöstä - olen tehny hommia erittäin ihmisläheisen ja opettavaisen face-to-face-myynnin parissa sekä toiminut isossa tavaratalossa nimeltä BAUHAUS erään suhteellisen kattavan osaston asiantuntevana myyjänä koko viime kesän. Nämä tehtävät ovat antaneet minulle enemmän taitoja, oppeja ja itsevarmuuta kuin olisin voinut uskoakaan. Olen myös tehtävässäni yrityssuhdekisällinä saanut korvaamattoman arvokasta kokemusta yritysviestinnästä ja -myynnistä erityisesti opiskelijajärjestön perspektiivistä.

Persoonaltani olen erittäin sosiaalinen ja koen suureksi vahvuudekseni sen, että tulen kaikkien kanssa toimeen. Myynti- ja pitchaustilanteessa tämä auttaa minua luomaan ystävällisen ja turvallisen ilmapiirin minkä tahansa yrityksen edustajalle, joka saattaa olla vielä hieman ihmeissään siitä, että kenelle nyt ollaan maksamassa ja mistä. Se on suureksi avuksi myös, kun uuden hallituksen muodostamisessa yhtenä avainasiana on aina hyvän porukan luominen. Tiukassa neuvottelutilanteessa osaan pitää puoleni. Vaikkei tämä seuraava ominaisuus olekaan niin erityinen killassa, joka on pullollaan fiksuja ja oivaltavia ihmisiä, koen tärkeäksi mainita, että olen erittäin nopea oppimaan uutta. Vielä tärkeämmäksi koen uteliaisuuteni ja haluni oppia uutta. Tämä pesti pitää varmasti sisällään omat haasteensa ja vaati sopeutumiskykyä, mutta minulta sitä löytyy!

Ettei teksti venyisi liian pitkäksi, leikkaan lätinät tästä kohtaa poikki ja annan vielä viimeisen myyntipuheen. Mä rakastan tätä kiltaa ja haluan näyttää sen teille kaikille. Tämä tehtävä on täydellinen tilaisuus päästä osoittamaan rakkaille aASeillemme, kuinka paljon välitän heistä. Jos minusta tulee yrityssuhdevastaava, lupaan tehdä kaikkeni sen eteen, että kiltamme kasvaa varakkaammaksi ja mahtavammaksi, ja ettei madness ikinä lopu. Kiitos <3

Ja valtaisat kiitokset lukemisesta! :purple_heart:

TL;DR

Kuka oot?

  • Aktiivinen kiltalainen, sosiaalinen ja lähestyttävä jäbäleissön, puhelias ja kirjoittelias(onkoha tää sana ees :D) pöhisijä, ISO ‘21, yrityssuhdekisälli ‘21 ja fuksi ‘20

Miksi haet ysviksi?

  • Ois ihan hiton mielekästä ja jees päästä mahdollistamaan killan tapahtumia yrityssuhdetoimintaan perustuvan varainhankinnan kautta. Haluun olla omalta osaltani vastuussa siitä, että pääsette pitämään hauskaa <3 Lisäki koen, että just mä sovin tähän tehtävään, myynti- ja neuvottelutyö innostaa sairaan paljon.

Hei siistii! Saanko hiillostaa sua lisää tästä tehtävästä?

  • Tottakai! Mun telegram on @roopej, ask me anything!
14 Likes