Hakemus urheilutoimikunnan vetäjäksi

:soccer:Morjesta tässä ajankäytöllisistä syistä ChatGPT:n avulla räätälöity hakemus. Chättis palveli taas kuuliaisesti. Tässä siis täytetty hakemus ja seassa myös muutamat omat komentit. :soccer:

[Oma Nimi] Pyry Lysmä
[Osoite] TeekkariKylä (ei tätä varmaan ees tarvis kertoa)
[Puhelinnumero] (Joo tää menee nyt vähä henkilökohtaseks)
[Sähköposti] pyry.lysma@gmail.com
[Päivämäärä] 15.11.2023
TG: plysma

[Yliopiston Killan Nimi] AS
[Toimikunnan Nimi] Urheilutoimikunta
[Osoite] Maarintie

:basketball:Arvoisa [AS:n] hallitus(onpa virallista), :basketball:

Haluaisin hakea urheilutoimikunnan vetäjän tehtävään, joka on avoinna ilmoituksessa. Innostunut asenteeni ja vahvat organisointi- ja johtamistaitoni tekevät minusta vahvan ehdokkaan tälle vastuulliselle roolille.(Tää on siis chatGPT:n kirjottama)

Olen ollut aktiivisesti mukana killan toiminnassa(pitää paikkansa niiltä osin, että oon aktiivisesti osallistunut killan tapahtumiin. Oon myös ihan tykännyt niistä ja siitä syystä myös nyt haen tämän toimikunnan vetäjäksi.) Olen osallistunut erilaisiin tapahtumiin ja projekteihin, kuten (no joo Otatarhan ajoissa olin mukana). Tämä on antanut minulle syvällisen ymmärryksen killan toiminnasta ja tarpeista, erityisesti urheilutoimikunnan näkökulmasta.(Toi meni ehkä GPT:ltä vähän liiotteluks)

Kokemukseni [lisää tärkeitä kokemuksia, jotka liittyvät tehtävään, esimerkiksi johtotehtävät, projektit tai vastaavat](tähän kaikki äijät laittais varmaa missä on käyny Intin, mut jätän sen nyt pois tästä) ovat vahvistaneet kykyni toimia tiiminvetäjänä ja johtaa onnistuneesti erilaisia projekteja. Olen tottunut työskentelemään paineen alla ja pitämään monimutkaiset asiat järjestelmällisinä ja tehokkaina.(Ei mutta ihan tosissaan niin tykkään tehdä porukalla hommia yhteishyvän edistämiseks ja haluaisin aktivoida meidän killan urheilutoimintaa.)

:bowling:Olen motivoitunut kehittämään urheilutoimikunnan toimintaa entistäkin paremmaksi ja monipuolisemmaksi. Tavoitteenani on edistää urheilullista henkeä ja tuoda uusia ideoita sekä tapahtumia killan jäsenille. Uskon, että voin tuoda mukanani raikasta näkemystä ja energisyyttä tehtävään. (Nyt oli napakka kappale) :bowling:

Haluaisin käyttää tätä mahdollisuutta hyväkseni ja auttaa urheilutoimikuntaa saavuttamaan sen tavoitteet. Uskon vakaasti, että kykyni luoda yhtenäinen ja motivoitunut tiimi sekä viedä projekteja eteenpäin ovat avainasemassa tässä roolissa.(Toinen aika naseva kappale. Hyvä Chättis!)

:cricket_bat_and_ball:Kiitos, että harkitset hakemustani. Odotan innolla tilaisuutta keskustella kanssanne lisää siitä, miten voisin tuoda lisäarvoa urheilutoimikunnalle ja koko killalle. :cricket_bat_and_ball: PS tavoitteena olis saada vakiovuoroja pyörimään ja järjestää lajikokeiluja.

Ystävällisin terveisin,

[Oma Nimi] Pyrtsi

(Urheilu kun on teemana niin tässä vielä muutamat kuvat viihdyttämään)



Tää viimenen nyt ei ehkä oo urheilua, mutta urheilukulttuuria.

10 Likes