Hakemus rrrRankkavastaaviksi

Tervehdys!

Killassa on tarjolla paljon hyviä hommia, mutta me: Antti ja Matias, haemme niistä kaikkein rrrRankimpaan. Nimittäin seuraavaa rrrRankkaa järjestämään. rrrRankkavastaavat eivät yleensä ole hakeneet foorumeiden kautta pestiin, mutta ajattelimme roolin olevan meille ja killalle hakemuksen arvoinen.

Hei, olen Antti, kolmannen vuoden AS-opiskelija. Toistaiseksi olen ollut opiskelijatapahtumissa lähinnä osallistujana, myös mmMiedolla ja rrrRankalla, mutta nyt haluaisin muuttaa tämän ja olla mukana järjestämässä mielenkiintoista ja unohtumatonta excursiomatkaa kotimaan kamaralla. Tehtävässä varmasti auttavaa kokemusta minulta löytyy 12-15v urheilijoiden valmentamisesta ja kotimaan leirien sekä kisamatkojen toteuttamisesta. Eihän juhlatunnelmaisen teekkarilauman kaitseminen paljoa vaikeampaa voi olla, eihän?

Moikku,olen Matias ja kolmannen vuoden kilta-aktiivi. Killassa olen pyörinyt monessa roolissa niistä Emäntä ja yrityssuhdevastaava hohdokkaimpina. rrrRankan järjestämistä pääsin maistamaan ysvi vuonna, kun oli apukätenä Riikkalle ja Sannalle vuoden 2019 rrrRankalla.

Tavoitteena meillä on järjestää taas perinteisesti keväälle sijoittuva reissu täynnä mielenkiintoisia ekskursioita ja mukavaa oheistoimintaa perinteitä kunnioittaen. Pidämme tehtävää mielenkiintoisena ja meillä molemmilla on tehtävässä auttavaa kokemusta. Haluamme hoitaa homman hyvin ja voi olla, että pientä ennakkosuunnitteluakin on jo tehty :wink:

Ps. jos on kysymyksiä meille tai mielipiteitä, kuinka rrrRankka “kuuluu” järjestää, Meidät saa kiinni telegramista @M4tuV tai @AnttiLeht

TLDR:

Ketkä? Antti Lehtinen ja Matias Vapola

Mitä? Järjestämään rrrRankka rrrRankka

Miksi? Koska rrrRankka

Milloin? Keväällä

Miten? Selviää vasta rrrRankalla

Yhteystiedot: TG: @M4tuV @AnttiLeht

4 Likes