Hakemus rahastonhoitajaksi 2023

Morochello!

Mä oon Elias, kolmannen vuoden automaatio-opiskelija ja haen killan hallitukseen rahastonhoitajaksi vuodelle 2023. Olen tehnyt killassa jo pienempiä vapaaehtoishommia apu-ie:nä sekä ISOna. Rahastonhoitajaksi haen hyödyntääkseni omia kykyjäni parhaiten killan eduksi ja oppiakseni samalla paljon uutta.

Miksi rahastonhoitajaksi ensi vuodelle?

Mahtava kiltamme on toiminut minulle jo kaksi vuotta turvallisena paikkana tutustua teekkarikulttuuriin ja opiskelijaelämään. Olen saanut killalta tänä aikana paljon, ja nyt haluaisin tutustua killan hallintoon ja rahaliikenteeseen tarkemmin, jotta voin parhaan kykyni mukaan antaa killalle myös takaisin. Tämän aion tehdä jatkamalla vastikään perustetun taloustoimikunnan kehittämistä, sekä varmistamalla ja testaamalla, että uudet järjestelmät toimivat, kuten pitää.
Ensi vuonna on rakkaan kiltamme 25. Juhlavuosi, ja koen että rahastonhoitajan työ on erityisen tärkeä suuremman rahaliikkeen vuoksi, joten suhtaudun vastuuseen siihen kuuluvalla vakavuudella. Olen paiskinut opintoja tavoitetahtia, sillä muulle ei ole ollut mitään erityistä syytä, mutta nyt se on mielestäni löytynyt. Olen siis valmis rahiksena toimimisen tuomaan työmäärään ja haasteisiin, ja aion kantaa tätä pestiä ja sen tuomaa vastuuta ylpeänä.

Miksi just minä?

Rahastonhoitajan homma killan hallituksessa tuntuu minulle luontaiselta, sillä pidän numeroista, järjestyksestä, tietokoneen ääressä työskentelystä, sekä rahasta :smiley:
Kuluneen vuoden aikana kiltame on siirtynyt käyttämään uutta kirjanpito-ohjelmaa, jonka tiimoilla riittää vielä tekemistä, ja olen kiinnostunut oppimaan, ja sitten kehittämään systeemiä.

TLDR:

Kuka? Elias (tai Elkku), tg:ssä @eliasjuhani
Mihin? Rahikseks
Miksi? Oon ku luotu tähän
Kilta-CV: Miniens ‘21, ‘22 ja ISO ‘21-’22, ‘22-’23

16 Likes

Hi! :sunglasses: Like I was reminded with my application (that I wrote in only Finnish, originally), it would be cool to include the guild’s English speaking members who are interested in the guild’s election process and applications. So could you explain in English, what you’re applying for, and what your motivation and goals are in applying for this role? :slight_smile:

Thank you! -Aino

4 Likes

Lessgoooo :sunglasses: :triumph:

3 Likes

Hi, and thanks for the suggestion.

I’m Elias, a third-year automation student applying for the treasurer of our guild for 2023. Previously in our guild I have been a minIEn for two years, and just started my second year as a tutor. AS has been a safe place for me to explore the student life and teekkari culture that Otaniemi has to offer. Now I feel I’ve grown enough to step into bigger boots :smiley: and really give back and contribute to the functioning and betterment of our beloved guild.

I would be a fitting treasurer, as I enjoy working with numbers and on a computer and I like to keep things in order. I also feel the next year’s treasurer has an even more important job due to the bigger cash flow on the big anniversary of our 25 year-old guild and I’m ready to carry this title and its responsibilities.

4 Likes