Hakemus rahAStonhoitajaksi 2022

Hei! Olen Pinja Mäkeläinen. Opiskelen toista vuotta pääaineenani automaatio- ja systeemitekniikka ja haen rahastonhoitajaksi. Kuluvana vuotena olen ollut mukana jäsenrekisterin uudistamisessa, jonka kautta olen saanut parempaa ymmärrystä rahastonhoitajan tehtävistä.

Rahastonhoitajan tehtävä on tärkeä, koska se mahdollistaa killan arjen sujuvan toiminnan. Kilta muodostaa yhteisön, johon kaikki pääsevät mukaan haluamassaan määrin. Ilman kiltaa uusien ihmisten tapaaminen ja opinnoissa jaksaminen olisi merkittävästi vaikeampaa, eikä opiskeluelämä olisi läheskään niin mielekästä kuin se on nyt. Varsinkin isona on ollut hienoa osallistua fuksikasvatukseen. Olen päässyt näkemään, miten erityisesti tapahtumat ovat mahdollistaneet ryhmäytymistä. Kaikki tämä vaatii kuitenkin rahaa, joten haluan rahastonhoitajana olla mukana varmistamassa killan tulevan vuoden toimintaa.

Tiivistettynä koen killan toiminnan tärkeäksi ja haluan kantaa oman korteni kekoon. Olen tarkka ja ymmärrän rahastonhoitajan vastuun. Minulla on kiltatoiminnasta aikaisempaa kokemusta ISOna olon kautta.

Kuka? Pinja Mäkeläinen
Miksi? Koska kilta on tärkeä
Kilta-CV? ISO 2021

Minut löytää Telegrammista @Pinjaatti

15 Likes