Hakemus kulttuurimestari 2026

Hellurei,
Nyt kävi näin että kulttuurimestari hakemuksiinkin pitää saada vähän kiistaa.

Niille ketkä ei minua vielä tunne, olen 3. vuden aASi. Kanssa viimeisen vuoden toiminut killan emäntänä, ja sieltä onkin haettu hyvät pohjat tähän seuraavan vuoden koitoksiin. Kanssa persoonana haluaisin väittää olevani “kontsanen kaveri“, ja minulta löytyykin hyviä ideoita ensivuoden kulttuuri tapahtumiin.

Yksi kriittinen asia mikä killan kulttuuri valikoimassa on alimitoitettua, nimittäin kyykkäkulttuuri!!! Itsehän rakastuin lajiin ELECkyykässä ja tottakai voitin senkin leikin (loistavan tiimini kanssa). Tämän jälkeen kuitenkin olen päässyt hyvin heikosti harrastamaan hermeettisen hienoa ja sieluani sivelmöimää lajia. Siksi haluaisinkin järjestää myös muillekkin kuin fukseille suunnattua kyykkää :slight_smile: .

Minulta löytyy myös aatteita useista muista tapahtumista mitä en tässä paljastakkaan teille :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: mutta selviänee ensi jaksossa​:ok_hand:

Lisäksi mitä tulee ulkosuhteisiin, olen hieronut hyvin ulkosuhteita etenkin tuonne tampereen suuntaan. Kantsii munki mielestä tehä viel jatkossa heidän kanssaan kaikkee kivaa :slight_smile:. Kaikki Autek ja Robo fanitkin fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka Autekin keltaset kuteet ja muut :smiley: kannattaa kattoo nopee​:heart:

Kaikkee on tehty ja haluan tehä enemmän :smiley:. Lopetan hakemukseni 2v Robon sillikseltä löytyneeseen quoteen.
”Seksi on ihan jees mut ootko ikinä omistanut euron vesipyssyy” - Jesari.

CV
Superfuksi, MinIEn, Lukkari, ISO, Aski-, Stigu- ja tekemisTMK ‘24

Emäntä, ISO, Aski-, Stigu- ja tekemisTMK ‘25

Ahkera stigujen vääntäjä, Jaakon “faijja”, Powerhour survivor, ATP soturi, ja “Santsu joka ei tiedä kaikkia meemejä”-Erkka rrrRankalla

Sakun kannatus lainaus “Oispa kreikka lainen sändwitch mutt se makso KAKS euroo kalliimpi kun tää“ - Paku starttimaa samana iltana kun edellinen quote.

7 Likes

ok

-kalle kajoniemi

1 Like

Kyseinen sändwitch oli todellakin wörtti -30% aletarran kanssa. Suosittelen kaikille.

-Martsa Karttimaa

1 Like

Kiitos kalle hyvästä kommentista! Tämä avasi ehdottomasti uusia ajatuksia, ja pohdintaa itse varmaan kullekkin. Hakemukseeni liittyen kuitenkin ajatukseni ohjautuivat kyykäkulttuurin ymmärrykseen ja tuntemiseen. Tästä aloinkin miettimään karttujen tuntemista ja niiden puista tekstuuria.

Puut ovatkin erityisen mahtava ilmiö näin syksyn tullen. Kävelen ulos kämpästäni ja neäen ympärilläni kauniita lehtiä ja lumoudun syys tuulen tuomaan ihanaan tuoksuun. Tämä ei kuitenkaan ole kaikille niin hienoa aikaa, vain LINNUILLA on kriisin kimuroittama kausi! Routa raiskaa tämän maan, Joutsenetkin jätyy kiiiinni jaloistaan.

Kuitenkin tähän jalo ratkaisu näin meiltä ihmisiltä on linnunpöntöt. On hienoa nähdä että useat muksut ja nikkarointia kaipaavat muut väsäilee vapaa-ajallaan/puutyö tunneilla bokseja, missä jäätyvät linnut voivat keskenään värjytellä ja lämmittää toisiaan läheisyydellään.

Linnun pöntöt on myös loistava käsityö projekti itse kullekkin. Voit joko toteuttaa vain kulmia kohottavan boxin reijjällä. Tai voit avata arkkitehdin arkun ja suunnitella seuraavan Bird Khalifan.

Joten kukin ottaa nyt harpin ja haarukan hanskaan ja lähtee hakkaamaan halkoja mökeiksi linnuille.

Kuten sanoin jo Kalle. Kiitos kysymksestä ja kommentista, onko lisättävää?

Yt
Jesperi (jezari) Hildén, tuu tuu tupakka rulla ‘2006

2 Likes

Helou!

Pari kyssärii:

1. En löytäny sun nimee koko hakemuksesta? Kuka oot?
  2. Kulttuuritoimikunnan tärkein tehtävä on tietenkin järjestää kimbletapahtumia. Montako kimbletapahtumaa järkkäisit kullina?
  3. Kyykkäki on ihan siistii ja euron vesipyssyt ihan tositosisiistei. Miten järjestäisit tapahtuman johon liittyy kyykkä, (vesi)pyssyt ja kimblen eli tuttavallisemmin KPK-tapahtuman

T. Ossi

Turvallisuusvastaava ja Tallink-yhteyshenkilö 25’

KOLme pointtia

1. Nimihän on Jeselius, jesari, jezar juuhavson hilden.

6/3. Kimblestähän minulla olisi sellainen hieno idea kuin kimble keskiviikko! Eli siis kerran kuun kierroksen aikana kokoonnutaa kuvun kuomeille ja naksauttelemme menemään. Tämän lisäksi tottakai ihmiskimpleä vähän siellä sun täällä ja vielä vähän lissää.

III KpK viikonloppu kuulostaisi loistavalta yhteistyö tapahtumalta ja loistava syy painua Hervantaan. Lloppua et kummiskaan muista joten tuupataans tiivistelmänä “jotain muuta ohjelmaa myös luvassa“.

Kiitos Osssi ozodeelus loistavasta kymyksestä, ja törmäillään

Jepe(diilus) - kolme kymppinen.

1 Like