Hellurei,
Nyt kävi näin että kulttuurimestari hakemuksiinkin pitää saada vähän kiistaa.
Niille ketkä ei minua vielä tunne, olen 3. vuden aASi. Kanssa viimeisen vuoden toiminut killan emäntänä, ja sieltä onkin haettu hyvät pohjat tähän seuraavan vuoden koitoksiin. Kanssa persoonana haluaisin väittää olevani “kontsanen kaveri“, ja minulta löytyykin hyviä ideoita ensivuoden kulttuuri tapahtumiin.
Yksi kriittinen asia mikä killan kulttuuri valikoimassa on alimitoitettua, nimittäin kyykkäkulttuuri!!! Itsehän rakastuin lajiin ELECkyykässä ja tottakai voitin senkin leikin (loistavan tiimini kanssa). Tämän jälkeen kuitenkin olen päässyt hyvin heikosti harrastamaan hermeettisen hienoa ja sieluani sivelmöimää lajia. Siksi haluaisinkin järjestää myös muillekkin kuin fukseille suunnattua kyykkää
.
Minulta löytyy myös aatteita useista muista tapahtumista mitä en tässä paljastakkaan teille
mutta selviänee ensi jaksossa:ok_hand:
Lisäksi mitä tulee ulkosuhteisiin, olen hieronut hyvin ulkosuhteita etenkin tuonne tampereen suuntaan. Kantsii munki mielestä tehä viel jatkossa heidän kanssaan kaikkee kivaa
. Kaikki Autek ja Robo fanitkin fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka Autekin keltaset kuteet ja muut
kannattaa kattoo nopee:heart:
Kaikkee on tehty ja haluan tehä enemmän
. Lopetan hakemukseni 2v Robon sillikseltä löytyneeseen quoteen.
”Seksi on ihan jees mut ootko ikinä omistanut euron vesipyssyy” - Jesari.
CV
Superfuksi, MinIEn, Lukkari, ISO, Aski-, Stigu- ja tekemisTMK ‘24
Emäntä, ISO, Aski-, Stigu- ja tekemisTMK ‘25
Ahkera stigujen vääntäjä, Jaakon “faijja”, Powerhour survivor, ATP soturi, ja “Santsu joka ei tiedä kaikkia meemejä”-Erkka rrrRankalla
Sakun kannatus lainaus “Oispa kreikka lainen sändwitch mutt se makso KAKS euroo kalliimpi kun tää“ - Paku starttimaa samana iltana kun edellinen quote.