Hakemus killan Wappuministereiksi 2023

Lörskistä pörskistä,

mä oon Roope, mä oon Ville ja meistä tulee Killan uunituoreet Wappuministerit mallia ‘23.

Meillä on eurolavoittain luovaa hulluutta ja visioita, joita toteuttamalla haluttais varmistaa, että kaikille kiltalaisille riittää vipinää ja vilskettä Wapun ajaksi (ja jopa sitä edeltäväksi ajaksi!) Ollaan kaavailtu, että kulttuuritoimikunnan alaisuudessa ois fiksua lanseeraa uusi, tärkeä ja railakas toimarikiintiö Wappuministeri 2kpl.

Mitä Wappuministeri tekee? Lyhyesti sanottuna: mitä ikinä kiltalaiset halajaa ;). Tirskit ja kjehrähit sikseen, meillä olis ainaki suunnitelmissa Wappulautan järjestäminen, teltan hoitaminen Ullikselle omasta olotilasta riippumatta Wappupäivän aamuna ja kaikille kiltalaisille sopiva yllätystapahtuma!

Tapahtumien järjestämiseen, Wappulautan halpenemiseen, tilavarauksiin ja yllätystapahtumaan sekä muihin tempauksiin liittyviin kuluihin vedoten näemme tarpeelliseksi, että kulttuuritoimikunnan budjettia nostettaisiin n. 800-1000 eurolla. Lisäys on prosentuaalisesti suuri (n. 20% nykyisestä kulttuuribudusta), mutta oikeutettu. Kvartaalivuoteen kuuluu päräyttävä ja panostuksellinen Wapun aika ja rahasta ei Killalla ole ainakaan pulaa.

Real shit: Fyssalla tää Wappuministerin (niillä Mahdollinen Wappupäällikkö) rooli on toiminu hyvin ja ollaan konsultoitu niiden viime MWP:tä tän roolin apinoimisesta AS:lle. Me ollaan omistautuneita hoitaan homma kunnialla alusta loppuun ja raivaa tietä tuleville Wappuministereille, jotta AS:n jokainen tuleva, mahdollinen Wappu olis yhtä superbängeri ku tää tulee olemaan! Kyl täst hyvä tulee :sunglasses:

10 Likes

Also I wrote this whole thing in English, added one emoji and it removed every single line of the english part. CMD + Z didn’t work either. :----D

But yeah TLDR me and Ville want to make sure AS has a banger Wappu '23 :slight_smile: thanks

1 Like

Eiks meiän pitäny ol tirehtöörei eikä ministireit:D