Hakemus killan viestintämestariksi 2025

Hakemus killan viestintämestariksi 2025

Moikka! Mä oon Saara ja opiskelen toista vuotta AR:llä. Oon ensimmäisestä vuodesta asti tykännyt olla aktiivisesti killan toiminnassa mukana, ja killasta on tullut mulle todella tärkeä yhteisö. Siksi haluaisin olla ISOmmin vaikuttamassa killan toiminnassa, nyt hakemalla killan viestintämestariksi.

Haen viestintämestariksi, koska oon todella visuaalinen ihminen ja tykkään luovasta tekemisestä, jonka kautta pystyn vaikuttamaan killan viestintään ja visuaaliseen ilmeeseen. Esimerkiksi piirtämistä oon harrastanut lapsesta asti. Myös valokuvaus ja kuvankäsittely on musta todella hauskaa hommaa, vaikka niille multa löytyy aikaa paljon vähemmän. Killassa oon muun muassa suunnitellut pari haalarimerkkiä ja yhden tapahtumarannekkeen. Graafinen suunnittelu ja muu luova puuhailu on mun erikoisosaamista, ja siihen käyttäisin mielelläni enemmänkin aikaa killan hyväksi.

Haluan, että killan tiedotus ja viestintä on mahdollisimman selkeää, ajantasaista ja että tieto on helposti jokaisen saavutettavissa. Mukana on totta kai hyvä olla myös sopivasti huumorintajua ja kevennystä (lue: lemmikkikuvia). Graafisen osaamisen kautta pystyn myös tuomaan viestintään myös kivan, piristävän ulkoasun. Nämä asiat on mun mielestä tehty tosi hyvin killan viestinnässä, ja haluaisin pyrkiä pitämään sitä yllä. Oon hyvä myös organisoimaan ja suunnittelemaan juttuja, joten langat pysyy mulla hyvin käsissä.

Mediatoimikunnan vetäjänä haluaisin pyrkiä siihen, että kaikki voivat osallistua rennossa hengessä ja matalalla kynnyksellä, sekä päästä toteuttamaan omia luovia visioitaan. Haluaisin myös jokaisella olevan mahdollisuus oppimiseen, jos aikaisempaa kokemusta tai osaamista ei välttämättä olisikaan.

TL;DR:

Kuka? Saara (tg: @vaniljalatte)

Mitä? Viestintämestari kaudelle 2025

Miksi? Koska luovuus ja viestintä

Otaniemi CV:

2024: Superfuksi, ISO, stikkerisälli, tekijä

//

In English

Hello! I’m Saara, and I’m a second-year AR student. Since freshman year, I’ve really enjoyed being actively involved in the guild’s activities, and the guild has become a very important community for me. That’s why I would like to have a BIGger role in influencing the guild’s activities by applying for the position of master of communications.

I’m applying for master of communications because I’m a very visual person, and I enjoy creative work, which allows me to contribute to the guild’s communication and visual appearance. For example, I’ve been drawing since I was a child. I also find photography and photo editing really fun, although I have much less time for them. In the guild, I’ve designed a couple of overall patches and one event wristband. Graphic design and other creative tasks are my areas of expertise, and I’d love to dedicate more time to them for the benefit of the guild.

I want the guild’s information and communication to be as clear and up-to-date as possible, with information easily accessible to everyone. Of course, it’s also good to include an appropriate amount of humor and entertainment (read: pet pics). With my graphic design skills, I can also bring a fresh and uplifting look to the communication. I believe these things have been done really well in the guild’s communication so far, and I strive to keep it up. I’m also good at organizing and planning things, so I’ll have things well under control.

As the leader of the media committee, I would aim to create a relaxed environment where everyone can participate with a low barrier and carry out their own creative visions. I also want everyone to have the opportunity to learn, if they don’t necessarily have prior experience or skills.

TL;DR:

Who? Saara (tg: @vaniljalatte)

What? Master of communications 2025

Why? ‘Cause creativity and communication

Otaniemi CV:

2024: Superfuksi, ISO, sticker, doer

18 Likes