Hakemus killan varapuheenjohtajaksi/sihteeriksi

Tervehdys violettihaalarikansa! Olen neljännen vuoden AS-opiskelija ja kuljen nimellä Juuso Määttä. Vaikka olen phuksivuodesta asti killan toiminnassa pyörinyt mukana, olen mielestäni jättänyt kiltatoiminnan vähemmälle huomiolle kuin mitä kaunis kiltamme ansaitsisi. Tätä vääryyttä haluan nyt lähteä korjaamaan ja ilmoittaudun käytettävissä olevaksi Automaatio- ja systeemitekniikan killan varapuheenjohtajaksi/sihteeriksi hallituskaudelle 2021. Aikaisemmin olen killassamme toiminut ISOna pariin otteeseen, lukkarina sekä ollut järjestämässä ulkoexcursiota Tšekkiin ja Saksaan. Ja nyt haluaisin hypätä syvemmälle kiltatoiminnan syövereihin.

Jo phuksivuonna havaitsin, että suonissani virtaa violetti veri. Tämä violetti voima täyttää sydämeni, ja sitä haluan vihdoinkin kuunnella. Koen, että olen saanut killalta hyvin paljon. Siksi haluan päästä antamaan kunnolla takaisin. Haluan ottaa kiltatoiminnan mahdollistamisen tehtäväkseni, ja omalla panoksellani olla luomassa jälleen kerran onnistunutta ja kiltatoiminnan täyteistä vuotta meille AS:läisille. Vastuutehtävän paino harteilla on kuin lämmin halaus, kun sen ottaa kantaakseen yhteisössä, jonka kokee omakseen.