Hakemus killan opintomestariksi vuodelle 2025

Heloust
Olen Henri Rosenberg, kolmannen vuoden AR-opiskelija ja haen killan opintomestariksi vuodelle 2025.

Miksi?
Fuksina en vaalien aikaan ollut vielä innostunut toimimaan killassa aktiivisena, joten en silloin hakenut mihinkään toimikuntaan. Toisena vuonna aloin kuitenkin lämmetä ajatukselle, että haluaisin olla mukana vaikuttamassa killan asioihin. Opintotoimikunta houkutteli toimikunnista eniten, joten päätin hakea automaatiksi ja pääsin siihen virkaan (turhaan). Osana opintotoimikuntaa huomasin, että haluaisin itse olla enemmän vastuuroolissa. Haluan varmistaa, että opiskelijoilla olisi mahdollisimman helppoa löytää tietoa alamme opinnoista. Haluan jatkaa opintotoimikunnan tehokasta toimintaa ja yrittää rikkoa viime vuoden ennätyksen vastauksista opintokyselyyn. Haluan, että rakkailla killamme jäsenillä olisi mahdollisimman mieluisaa opiskella ja, että meidän opiskelijoiden mielipiteitä oikeasti kuunneltaisiin tasapuolisesti.

Miksi mie?
Olen ollut kuluneen vuoden osana opintotoimikuntaa ja ollut itse vaikuttamassa siihen, miten asiat toimikunnassa hoituvat. Haluan jatkaa hyväksi todettuja toimintatapoja ja kehittää niitä osa-alueita, joissa näen parantamisen varaa. Olen myös suorittanut monia alamme kursseja, joiden laatu vaihtelee usein, joten minulla on omakohtaista kokemusta niiden kehittämiseen. Persoonaltani olen helposti lähestyttävä, joten olisin hyvä valinta kommunikaatiokanavaksi kiltalaisten ja koulun henkilökunnan välille. Olen myös todella periksiantamaton, joten aion vääntää koulun kanssa asioista loppuun asti. Lisäksi opintotoimikunnan näkyvyys on noussut ainakin omasta fuksivuodestani, ja aion ylläpitää samaa näkyvyyttä myös tulevana vuonna.

TL;DR:
Kuka: Henkka (joskus Henri) tg: @henkatin
Mitä: Opintomestariksi 2025

Kilta-CV:
2024: vastuuISO, Automaatti
2023: ISO

Tässä esimerkki meemitaidoista :slight_smile:

Same in Washigton D.C.
Hi
I’m Henri Rosenberg, a third-year AR student, and I’m running for the position of Master of Studies for 2025.

Why?
As a freshman, I wasn’t yet interested in being active in the guild during the elections, so I didn’t apply for any committees at that time. In my second year, I started warming up to the idea of getting involved in guild matters. The study committee appealed to me the most, so I decided to apply for the position of automaton, and I got the role. Being part of the study committee, I realized that I wanted to take on a bigger responsibility. I want to ensure that students have easy access to information about studies in our field. I want to continue the effective work of the study committee and try to break last year’s record for responses to the study survey. I also want to make sure that our beloved guild members enjoy their studies as much as possible, and that the opinions of our students are genuinely heard and considered equally.

Why me?
Over the past year, I’ve been part of the study committee and have been involved in shaping how things are handled in the committee. I want to continue using the proven practices and develop the areas where I see room for improvement. I have taken many courses in our field, which vary in quality, so I have personal experience that could help improve them. I’m approachable by nature, so I would be a good choice as a communication channel between guild members and the school staff. I’m also very persistent, so I will push matters with the school to the end. Additionally, the visibility of the study committee has increased since my freshman year, and I intend to maintain that same level of visibility in the coming year.

** TL;DR:**

Who: Henkka (sometimes Henri) tg: @henkatin
What: Master of Studies 2025

Guild-CV:
2024: vastuuISO, Automaton
2023: ISO

Here’s an example of my meme skills :slight_smile:

16 Likes

Terve Henkka! Mahtavaa, että hallitus- ja opishommat kiinnostaa! Pari kysymystä kuitenkin heräsi.

Tänä vuonna killan opintokyselyyn saatiin 215 vastausta.

Kysymys 1.
Aiotko tehdä kaikkesi, että tämä määrä ylittyisi ensi vuonna?

Vuoden 2024 opintomestari Mikhail lupasi juosta 250 kierrosta Otarannan urheilukenttää ympäri, mikäli tässä onnistunut.

Kysymys 2.
Mitä aiot tehdä, jos et onnistu keräämään näin montaa vastausta?

Vastaathan molempiin (1 ja 2) kysymyksiin.

Onnea hakuprosessiin!

1 Like

Terve Epa, kiitoksia mahtavista ja tärkeistä kysymyksistä!

Vastaukseni ensimmäiseen kysymykseen on, että todellakin yritän kaikkeni rikkoa ennätyksen. Mikhail nöyryytti edellistä opintomestaria, joten nyt on aika nöyryyttää Mikhailia.

Toiseen kysymykseen liittyen, en ollut aiemmin miettinyt, että kärsisin itse siitä, jos en saisi ennätystä rikottua. Viime vuonna vain Maria ehdotti tekevänsä jotain, jos Mikhail saa enemmän vastauksia opintokyselyyn kuin aikaisempana vuonna. Joten nyt ilmoitan, että tulisin syömään todella tulisen hot chip challenge-sipsin, jos en saisi ennätystä rikottua. Kuitenkin se ei ole oleellista, koska tärkeintä on, että Mikhail tulee juoksemaan 250 kierrosta Otarannan urheilukentän ympäri.

4 Likes