Hakemus killan kulttuurimestariksi

Tervehdys kaikille!

Olen pahoillani kömpelöstä suomestani, yritän kirjoittaa ilman virheitä. Olen Marcell Berta, unkarilainen DSD opiskelija. Tänä vuonna olen ollut hattivatti ja aion jatkaa hattivattina tulevana lukuvuonnakin. Olen myös mediatoimikunnan jäsen. Viime vuonna ansaitsin Kimblemirin tai DSDragonbornin arvonimen. En ole vielä toiminut hallituksen jäsenenä, mutta olen nähnyt hämmästyttävän työn, jonka killan jäsenet ovat tehneet hallituksessa, ja siksi haluaisin olla osa sitä.

Uskon, että AS on enemmän kuin vain kilta: olemme ystäviä, olemme perhe; AS on osa meitä ja hallitus muovaa miltä kilta näyttää. Tiedän, että hallituksen jäsenyyteen liittyy vastuita ja vaikeuksia, etenkin sellaiselle, jonka äidinkieli ei ole suomi. Mutta olen valmis ottamaan vastaan nämä vastuut ja vaikeudet, jotta voin olla aktiivisesti mukana kiltamme muovaamisessa. Edellisenä vuonna sain valtavasti hienoja muistoja tältä killalta, tapasin paljon loistavia ihmisiä ja löysin parhaat ystäväni. Juuri tämä johti minut tänne kirjoittamaan tätä hakemusta.

Yhden vuoden aikana tässä maassa ja tässä killassa olen oppinut tuntemaan upeimman opiskelijakulttuurin, minkä tiedän. Sitsit, saunaillat, erityiset kiltatapahtumat, klubitapahtumat, vappu, ja lista jatkuu. Voin ylpeänä sanoa, että nämä ovat nyt osa minua – olen Teekkari. Voit luultavasti arvata, että kulttuurimme on minulle tärkeä ja siksi haluaisin tulla Kulttuurimestariksi.

Hallituksen jäsenenä haluaisin osallistua killan päätöksentekoon tuoden mukaan innovaatioita, mutta pitäen samalla huolta kulttuurillemme tärkeistä perinteistä ja arvoista. Kulttuurimestarina haluaisin ylläpitää ja suojella kulttuuriamme sekä samalla tehdä uusia aluevaltauksia. Haluan myös rohkaista yhä useampia ihmisiä kokemaan kulttuurimme ja suosimaan urheilutapahtumiamme. Päätavoitteeni olisi: ylläpitää suhteita teologiseen killaan ja muihin automaatiokiltoihin järjestämällä enemmän yhteisiä tapahtumia; laadukkaan juomakulttuurin edistäminen; muiden maiden kulttuurien esittely monipuolisten urheilutapahtumien ja säännöllisten harjoitusten luominen.

Tällaisessa tilanteessa on vaikea ennustaa tulevaisuutta. Mutta jos pääsen olemaan kulttuurin mestari, teen parhaani tuoda kiltaan innovaatioita ja parannuksia.

Kiitollisuudella ja innostuksella,
Marcell Berta

14 Likes