Hakemus fuksikapteeniksi 2021

Jellou!

Olen Joonas Törmälä, tokan vuoden IT opiskelija ja haen Fuksikapteeniksi vuodelle 2021. Monille olen varmasti tuttu esimerkiksi huippusuositun Bingo-Bingon vetäjänä. Tätä profiilia on ulkoilutettu myös killan lukuisissa tapahtumissa, joista osaa itsekkin olen ollut mukana järkkäilemässä kulttuurikisällinä toimiessa.

Fuksivuonna oma fuksikapteenimme loi erittäin kannustavan ilmapiirin, joka innosti lähtemään kaikkeen mukaan. Kiitos Lassin, osallistuin lähes jokaiseen fuksivuoden tapahtumaan. Olin myös vastuussa Otatarhan ajojen ajokin rakentamisesta ja tietenkin mukana liukuhihnan järjestämisessä. En olisi voinut kuvitella parempaa fuksivuotta tai kaveriporukkaa, joka muodostui vuoden aikana.

Meneillään olevana tupsuvuonna lähdin mukaan ISOtoimintaan. Uusien fuksien saavuttua oli mahtavaa päästä auttamaan uusien aASien orientoitumista pelottavaan ja erilaiseen yliopistomaailmaan. Koen, että fuksikipparina toimiessa pystyisin auttamaan suuremmassa skaalassa kuin vain oman pienen fuksiryhmän sisällä.

Omana fuksivuonna huomasin monien alussa tapahtumiin aktiivisesti osallistuneiden henkilöiden katoavan kuvioista, mikä jäi harmittamaan. Olisi hienoa, että fuksit pysyisivät mukana koko vuoden ajan mahdolliseen wappuun asti ja sen jälkeenkin. Tavoitteenani kipparina olisi luoda mahdollisimman alhainen osallistumiskynnys. Haluan, ettei kukaan innokas fuksi tunne jäävänsä yksin ja tapahtumiin osallistuminen olisi helppoa. Toivoisin, että he pääsevät kokemaan yhtä mahtavan, ellei jopa paremman fuksivuoden kuin itsellä.

Mutta fuksikippareitahan tulee ensi vuonna kaksi? Kenen kanssa haen?

Kenen muunkaan kuin Veera Ihalaisen! Mutta mikä tekee minusta ja Veerasta oikean valinnan fuksikapteenipariksi? Olemme Veeran kanssa olleet mitä (hihi) huiiikeimpia kavereita fuksivuoden alusta saakka. Pystymme yhdessä tuomaan killan kaikki pääaineet esille fuksikasvatuksessa ja järjestämään kaikille tasapuolisesti yhteistä kivaa. Veera ottaisi vastuun DSD puolesta ja jakaisimme tasapuolisesti vastuun muista fukseista.

TL;DR:
Kuka? Joonas Törmälä. Minä.
Mitä? Fuksikapteeniksi 2021 !!
Miksi? Kaikille paras fuksivuosi ikinä! WOOO!
Kenen kanssa? Veera Ihalainen aka. ”Turva!”

Toimisimme fukseille Tukena ja Turvana!

14 Likes