Hakemus ASkimestariksi / Application for ASkimaster 2021

For English version scroll down

Tervehdys kaikille lukijoille! Olen Henri Toivola ja minun tekisi mieli ottaa koppia kotoisan kiltahuoneemme ASkin ylläpidosta.

Olen ollut kiltahuoneen suurkuluttaja jo fuksivuodesta asti. ASkin mukavat sohvat ja kattava pelivalikoima tulivat tutuiksi hypäreillä, kuten myös kahvin ja pikkupurtavan tarjoilut. Iltaisin ASki toimi oivana paikkana hajota koodeihin ja laskareihin. ASki oli myös oiva tukikohta fuksivuoden rakennusprojekteille. Olen pysynyt ASkin suurkuluttajana ja aion sitä jatkaa (kunhan rajoitukset joskus poistuvat).

Olen päässyt vierestä seuraamaan ASkin huimaa kehitystä kotoisasta ja tunnelmallisesta kiltahuoneesta vielä kotoisammaksi ja tunnelmallisemmaksi kiltahuoneeksi, jossa on toimivat sähköiset maksujärjestelmät ja ilmainen kahvi! Mega profit, jos minulta kysytään.

Konkreettisesti suunnitelmani on tehdä kaksikielinen ASki, jossa on katalogit ASkin tarjonnasta, niin pelien, ruokien kuin työkalujenkin puolesta, jotta kiltalaiset savat mahdollisimman suuria hyötyjä ASkista. Haluan myös toimia yhteistyössä muiden kiltatoimijoiden kanssa, jotta ASki voi tukea killan kulttuuri- ja säätötoimintaa ja toimia rentona kohtaamispaikkana kiltalaisille.

Nyt on aika nostaa ASkin seinällä komeileva mopolippu korkealle ja ottaa vastuu kiltahuoneesta. Haluan taata kaikille kiltalaisille samat mahdollisuudet kokea ja nauttia ASkista, jota olen itse kokenut. Haluan varmistaa, että ASkin keittiön hyllyt notkuvat herkuista. Haluan varmistaa, että ASkin kirjahyllyt notkuvat lautapeleistä. Haluan varmistaa, että VaKon hyllyt notkuvat tulevaisuudessakin rakennustarvikkeista kaikkia projekteja varten. Haluan varmistaa, että ASki jatkaa omaa menestystarinaansa ja että kiltalaisten on mahdollista vaikuttaa tähän menestystarinaan!

Hene ASkimestariksi! Kiitos lukemisesta! :smiley:

Greetings all readers! I’m Henri Toivola and I would like to take care of our homely Guildroom ASki.

I have been an ASki super user since my fresher year. I learned to take advantage of the comfy couches and the large selection of board games during and after long days of study. The coffee and the snacks were welcome aquintances as well. Many codes and course exercises would have been doomed without ASki to work and talk in. ASki was also the planning center and command room for our fresher year building projects. ASki user I have been and ASki user I shall stay (When the restrictions are gone).

I have been able to see the changes in ASki in my years of study. ASki used to be comfy and atmospheric guildroom and now it has become even more atmospheric and comfy guildroom with working electronic payment systems and free coffee! Mega profit if you ask me.

My concrete plan is to make ASki work in Finnish and English, with catalogs of all the games, tools and foods so that it is easier for people to take full advantage of all the things ASki can offer. I also want to work with other guild committees so that ASki can support culture and tech committees and fulfill its main purpose as a relaxed meeting place for guild members.

So now it is time to hoist the mopo-flag high and take responsibility of the guild room. I want to guarantee all the guild members the same possibilities to experience and enjoy ASki, as I have had. I want to guarantee that ASki kitchen shelves are filled with snacks. I want to guarantee that ASki bookshelves are filled with games. I want to guarantee that VaKo shelves are filled with toolas and materials for building projects. I want to guarantee that the ASki success story goes on and on and that the guildmembers have the options to partake in this success story!

Hene for ASki Master! Thanks for reading! :smiley:

Guild CV / Kilta CV

ISC 2020, Brand Committee, Tutor 2018–>, shadow ISO and shadow songmaster when needed

ASKI CV

Brought Cactus to ASKI

Brought PandaKimble to ASKI

ASKI door key holder from 2016 onwards

ASKI^2 completed

No debt in ASKI snack market

Fixed multiple things with jesari in ASki

8 Likes