Hakemus ASkimestariksi 2025

Tervehdykset.

Minä, Vinski Lång, täten formaalisti ilmoitan palavan halukkuuteni toimia ASkimestarin arvokkaASsa tehtävässä. Mikäli minut valitaan tähän erittäin jaloon pestiin, lupaan tuoda ASkiin seuraavat kulttuurisesti merkittävät artefaktit:

Liite 1: Kyseiset merkittävät artefaktit

Vaalilupauksia löytyy monia, mukaan lukien mutta ei rajoittuen seuraaviin:

• Pauligin Juhla Mokan™ absoluuttinen panna ASkin rajojen sisällä
  • Ehkä paikoittaisen ASian tekeminen silloin tällöin
  • Portaali kandilafkaan (täytyy selvittää säätötoimikunnan kanssa)
  • Lisäksi aion hankkia ASkiin isomman Blåhaj:n

Liite 2: Allekirjoittanut ahkerASti noutamASsa tärkeää artefaktia ASkiin

Generated by GPT-4o-Chat-SM-PRO-xD

Heihei puspus,
Vinski Lång
yksi ASkin käyttäjistä

7 Likes

Moi Vinski!

Aivan mahtavaa, että haluat pitää meiän rakkaasta kiltahuoneesta huolta! Pari kysmäriä:

• Kuinka montaa erilaista kahvia ASkissa sun mielestä pitäisi olla saatavilla?
  • Aiotko kunnostaa ja käyttöönottaa ASkissa lojuvan Jura-kahvikoneen?
  • Kuinka monta kahvikuppia on ASkille ja sen käyttäjille riittävästi? (Puolikkaan kahvikupin tarkkuudella, kiitos)

Ystävällisin terveisin
Elias Erke
ASkin suurkuluttaja

3 Likes

Hei ASkin suurkuluttaja Elias Erke!

Kiitos kriittisistä kysymyksistäsi liittyen Nokian meille rakkaudella suomaan papuveteen! Tässä aatteeni:

• Itse tukkukahveista suosin Löfbergsin tummemmanpuoleisia kahvipaahtoja, ja nämä ovat henkilökohtaisesti itselleni riittäviä. Ymmärrän kuitenkin tosiasian, että kaikki eivät valitettavasti omaa laistani hienostunutta makupalettia, joten olen avoinna keskusteluun muistakin vaihtoehdoista omat vaalilupaukseni ASkikansalle kuitenkin mielessä pitäen.
  • Vaikka kovin ilahtunut olisinkin reliikin käyttöönotosta, en ole varma sen kunnosta ja omista taidoistani kunnostaa kyseistä laitetta. Kuitenkin, kenties/jos/kun jollain tätä lukevalla herää innostus ryhtyä projektin kimppuun, säätötoimikuntahaku on auki.
  • Tarkan harkinnan ja laskeskelun jälkeen olen päätynyt seuraavaan lopputulokseen:
    N_{rkk}=qrt{verline{x}}dotµm1000000
    jossa N_rkk luonnollisesti viittaa Riittävien KahviKuppien määrääN sekä x̄ ASkin keskimääräiseen käyttäjämäärään kuukauden aikana. ±1 000 000 riippuu päivästä ja µ on triviaali ratkaista, joten jätänkin sen lukijalle aivopähkinäksi.

Ystävällisin terveisin,
Vinski Lång
tykkään kahvista

3 Likes