Hakemus Abimarkkinointivastaavaksi

Hellurei!

Olen Emil Huttunen nyt neljännen vuoden opiskelija ja haluaisin osoittaa tällä lyhyellä hakemuksella kiinnostukseni abimarkkinointivastaavan virasta.

Killassa olen toiminut viimeisen vuoden opintomestarina, jonka luotsaaman toimikunnan alle abimarkkinointi on ennestään kuulunut. Vaikka useammallakin viimeisimmällä opintotoimikunnalla on ollut puheita markkinoinnin kehittämisestä, on se harmillisesti jäänyt kaiken muun opintomouhon alle. Kiltamme abimarkkinointi kuitenkin tarvitsee edelleen selkeitä suurempia uudistuksia ja päivityksiä nykyiseen malliinsa, eikä tätä työtä saa yksin opintotoimikunta tehtyä.

Abimarkkinointivastaavana luotsaisin abitoimikuntaa tehokkaasti kehittämään killalle uuden tasoista markkinointia, sekä näkyvyyttä. Itselleni on kehittynyt viimeisen vuoden aikana näitä asioita pohtiessani useita hyviä ideoita mm. nettisivujen ja markkinointimateriaalien suhteen, jotka kaipaisivat nyt vain ahkeraa toimikuntaa niiden toteuttamiseen.

Laadukas abitoiminta takaa sen, että killan suosio yhteishaussa kohenee entisestään ja onnistumme jatkossakin saamaan abeja kiinnostuneeksi kaikista AS:n alla toimivista pääaineista. Myös tulevan uuden brändin mukainen materiaali takaa, että killastamme syntyy tulevaisuuden osaamista uhkuva uusi freesimpi ilme.

Minulle saa enemmän kuin mielellään esittää kysymyksiä, jos niitä sinulle mieleen ilmestyy!

Emil Huttunen, kiltamouhoa since 2016

4 Likes