HakemAS rahikseks!

Morozello!

Meikämammanpoika on Panu ja tämä on hakemukseni kauden 22 As-killan kiltahallitukseen.

Oon ollut lukiosta asti pöhinä-positiivinen ja aktiivinen aktiivi- ja hallitustoimija.

Lukiossa olin Vaskivuoren tuhatpäisen opsikelijakunnan hallituksen VPJ vuoden, ja viimeisen puoli vuotta koordinaattorina, ja pahana tapana käytännössä joka projektin puikoissa. Minulla ei ennen hakemistani (abivuonna) ollut kokemusta OPKH- asioista mutta minut äänestettiin hallitukseemme varapuheenjohtajaksi ja myöhemmin samana vuotena abikuninkaaksi. Onnistuin viroistani ansiokkaasti ja sain lukiosta 3v putkeen stipendin aktiivisena opsikelijakunnan jäsenenä ja valmistuessani rehtoreilta ja OPKH -vastaavalta opettajalta henkilökohtaiset kiitokset tekemästäni työstä lukiomme eteen. Kerron lisää vetämistäni projekteista ja tapahtumista mielelläni!

Olin mukana lukiolaisten liiton toiminnassa mm. 2018 ja 2019 liittokokouksissa sekä muissa tapahtumissa näiden vuosien tapahtumissa, en ikinä tosin hakenut näiden hallituksiin koska halusin mielummin vaikuttaa lukiotasolla. Samaa haen kiltahallitukselta.

Hain Rukissa myös oppilaskunnan hallituksen varapuheenjohtajaksi mutta hävisin vaalit :frowning: toimin sen sijaan kurssikirjan kirjailijana (ei kannata käydä lukemassa) ja epävirallisena “pohojolanjunan” järkkääjänä.

Minulta löytyy mielenkiintoa, yhteistyöhalua sekä osaamista sen eteen että saadaan järkättyä minuun, fuksiin, upean vaikutuksen jättäneelle yhteisölle tekemistä ja tapahtumia ensi vuodeksi!!

Olen itse ihastunut kiltaamme palavasti, ja tahdon olla mukana tekemässä. Pääsin jo ensimakuun otatarhojen ajojen tallipäällikkönä ja kultajuhlien järkkäämisessä kiltatoimintaan ja kyllä tää on mun juttu, jossa kaiken lisäksi koen olevan vielä osaava!

Koen itse että rahastovastaava olisi fuksina minulle hyvä pesti. Minulle on rahiksen hommat tutut opkh- urastani ollessani jatkuvassa yhteistyössä meidän OPKH:n rahiksen kanssa, ja vetäessäni lukiomme abihuppari ja lakkitilauksia usempaan otteeseen, pääsin itsekkin laskuttamaan ja budjetoimaan. Aijon myös ensivuonna hakea uudestaan toimintaan ja rahis antaisi minulle mainion kuvan killan koko toiminnasta.

Olen avoin myös muille rooleille hallituksessa, treasurer ois kyl ykköne kaikin puolin.

TLDR:
Kuka
Panu Tamminen

Mitä
Hakee rahikses

Missä
Tässähä tätä

Milloin
ks. “Missä”

Miks
Löytyy kokemust ja mielenkiintoo

Mitä haluut tehä
Olla mukana varmistamas et rattaat pyörii, tuoda ideoita ja toteuttaa kiltalaisten toiveita
blah blah blah jne, kyl te tiiätte. Tää ois unelmaa.

IMG_8978

Kiitos mielenkiinnostanne ja tsemiä Hamulle päätöksentekoon! :smiley:

10 Likes

“Uudet jäsenet saavat laittaa vaan yhden mediatiedoston/postaus,” tässä toinen

1 Like