Ehdotus ATP työryhmästä vuodelle 2024

“Siis häh, Joonas postaa oikeitakin asioita foorumeille :exploding_head:

Jep. Sillon joskus kun minä olin fuksi löyty fuksipistekorteistakin tämmönen mystinen kolmikirjaiminen yhdistelmä kun “ATP”. Moni on saattanut vanhemmilta tieteenharjoittajilta kuulla kuiskutusta näistä mystisistä karkeloista – samalla monille tämä konsepti on jäänyt täydeksi mysteeriksi.

“Mutta mikä sitten on tämä ihmeen ATP?”

Mainio kysymys! Tässä vaiheessa voit laittaa soimaan kappaleen Torpedo Boys - Aavikko, sillä on aika paljastaa, että:

AUTOMAATIOTEEKKARIPÄIVÄT tekevät paluun vuonna 2024 !!!

ATP kokoaa yhteen kaupunkiin automaatioteekkareita kaikista (tätä koulutusalaa tarjoavista) yliopistoista. Seuraavia automaatioteekkaripäiviä onkin isännöimässä oma rakas kiltamme AS ja luontaisesti ne järjestetään Otaniemessä.

Tätä varten ensivuodelle olisikin tarve perustaa työryhmä, joka vastaa tapahtuman järjestelyistä.

Näin ollen ehdotankin, että vuodelle 2024 perustetaan ATP työryhmä ja olen käytettävissä vetämään tätä X henkistä pumppua.

ATP esivalmistelujen pohjalta tapahtuma sijoittuisi vuoden 2024 syksylle.

TL;DR in english:
Proposing ATP work group for the year 2024. ATP brings together automation teekkaris from all the universities in Finland. AS will be hosting the next ATP in Otaniemi. ATP: coming in autumn 2024. Fun times yes.

12 Likes

Wau, mahtavaa :star_struck:

Varmistaisin, että kyseessä ei ole siis ehdotus varsinaisen toimikunnan perustamisesta?

Ja mikäli tosiaan kyseessä olisi toimikunnan sijasta työryhmä, kertoisitko vielä, miten toivot että työryhmään liittymisestä kiinnostuneet pääsisivät siihen mukaan, ja millä ajanjaksolla toivoisit että kiinnostusta ilmaistaisiin? :sunglasses:

Yt. Aino

Kiitos mainioista kysymyksistä Aino!

Uskon, että työryhmä on tässä tilanteessa parempi vaihtoehto huomioiden, että järkkäysvastuu ATP:ssä siirtyy aina eteenpän eri yliopistojen kiltojen välillä. Työryhmän ideana on siis vain olla vuoden mittainen toimikunta.

Työryhmään haku tapahtuisi parhaiten toimarihaun yhteydessä. Näin saadaan virallisia reittejä pitkin kaikki halukkaat mukaan järkkäilemään megabängeriä tapahtumaa! :sunglasses:

mvh, Joonas

1 Like