Heipsan, täten ilmoitan että minä, Ossi Lindroos, sekä Mikko Kujanpää olemme käytettävissä Stigulanteiksi ensi kaudelle.
TG:
@mahtilaari
Heipsan, täten ilmoitan että minä, Ossi Lindroos, sekä Mikko Kujanpää olemme käytettävissä Stigulanteiksi ensi kaudelle.
TG:
@mahtilaari
Hienoa, että tähän jaloon virkaan on vielä loppuvuodestakin kilpailua. Toivottavasti ei kuitenkaan ensi vuodelle.
Jos kuitenkin kävisi niin hassusti, että olisitte typottaneet otsikon, voisitteko ilmaista ajankäyttönne jakautumisen oheisen kolmikentän avulla.
Yst. terv.
Aaro
stigu lantti,…,., 23
Yleisesti,
Hakemuksemme otsikko viittaa selkeästi vaaleihin 25 sekä kohta “Stigulanteiksi ensi kaudelle.” valitettavasti implikoi palavaa haluamme olla käytettävissä ensikauden stigulanteiksi.
Yst. terv.
mikko
Kiitos viestistäsi Aaro! Kuten otsikon burgeroinnista huomata saattaa, olemme erittäin päteviä kandidaatteja toimikunnan vetämiseen. Otsikon “clickbait” -potentiaalin vuoksi emme sitä kuitenkaan tule muuttamaan.
Yst. Ossi
Heipsan peipsan, voitteko selventää miten edistätte omaa oulun käyntiänne stigulantteina. Aiotteko todella vierailla potentiaalisena Stigulantteina Oulussa? Jos ei niin selitä.
mvh oiva :3
Moikkeliskoikkelis!
Stigulanttejen tärkein tehtävä on perinteisesti valmistaa gyytelöä stigulaatioon. Onko teillä aiempaa kokemusta kyseisestä toimenpiteestä? Voisiko ensivuoden gyytelö olla vegaanista vai onko valmistusprosessi lukittu jo lukkoon?
Rubiininpunaisin terveisin,
Ossi
Velanperintätoimikunnan puheenjohtaja 2026
Heissuli oiva! Varmaan huomaat kolmikentästä, että ajankäyttö ei painotu Oulussa käyntiin lähes ollenkaan.
terv.
mikko
Hei ossi,
Henkillökohtaisesti minulla ei ole kokemusta toimenpiteestä. Ankaran selvitystyön jälkeen täytyy todeta, että emme pysty takaamaan Gambiinan vegaaniutta, minkä vuoksi valmistamme sen itse vermutista ja ginistä. Ohessa suunnitelma.
terv. mikko
Hei Missi ja Okko!
Näin Stigulaation päiwänä haluaisin kysyä Teiltä muutaman kysymyksen liittyen tähän juhlista hienoimpaan.
Kuinka monta työfuksia ottaisitte järjestämäänne Stigulaatioon? Pyydän Teitä ystävällisesti viittaamaan vastauksessanne ohessa olevaan kuvaan.
Monta lihapullaa syöttäisitte näille työfukseille? Saako työfuksit santsata lihapullia?
Miten huolehtisitte näiden työfuksien työpahoinvoinnista?
Puss och kram
Late
Toinen Stigulaation -24 työfukseista
Hei Lauri!
Kiitos hyvistä kysymyksistäsi!
Parhain terveisin,
Ossi
Stigulaatio V:n uhri