Olen Matti, 3. vuoden automaatio-opiskelija, ja haluaisin perustaa ulkoexcutoimikunnan ja toimia vuoden 2026 ulkoexcumestarina.
Viimeisestä killan ulkoexcusta on jo aikaa. Killan tuhatvuotisen perinteen mukaan olisi ulkoexcutoimikunnalla taas aika järjestää huikea ja ikimuistoinen matka Suomen rajojen ulkopuolelle syksyllä 2026. Ulkoexculla aASit pääsevät tutustumaan mielenkiintosiin yritykseen, paikallisiin nähtävyyksiin sekä pitämään hauskaa!
Jo parilla ulkoexculla käyneenä, sekä hyvin kokeneena ulkomaanreissaajana haluaisin olla mukana suunnittelemassa ja järjestämässä hauskaa reissua exculle mukaan tuleville aASeille
Aivan mahtava idea! kiinnostais kuulla miten tää rahotettais kun oon kuullu että nää on aika kalliita järjestää jos haluaa että lippujen hinnat pysyis jotenkin kohtuullisina?
Bängeriä et joku haluu lähtee järkkää! Mulla on kuitenkin pari kysymystä.
Ulkoexculla ollaan nimensä mukaan varmasti paljon ulkona. Onko kohdemaa niin lämmin ettei tarvii mennä sisälle? Saako ulkoexculla mennä sisälle vai muuttuuko se sisäexcuksi? Saako rrrRankalla eli kotimaan pitkällä mennä ulos vai muuttuuko se ulkoexcuksi? Miten voi ottaa kolme kertaa päivässä kaksi kapselia? Entä voitaisko mennä halvan kaljan maahan? Amsterdamin Guinness hinnat tuntuu lompakossa edelleen.
Yt. Ossi
Ulkoexculla ainakin VIIS TUHATTA Guinnessia splitannut 24’
Killan taloustilanteessa rahoitus voi olla hieman hankalaa, mutta yritetään saada sponsorointia erilaisista paikoista. Lisäksi kohdevalinta pyritään saamaan hieman halvempaan maahan kuin edellisellä kerralla.
Ryhmässä matkusteltaessa mm. majoituskulut saadaan todennäköisesti halvemmaksi kuin yksin matkusteltaessa, jolloin matkan hinnat pysyvät kohtuullisempina.